HTML

2010. 07. 14 Első pillanat

2013.06.02. 14:47 - Halápi Tímea

Már pár napja furcsán éreztem magam, de inkább csak este törtek rám intenzív hullámokban a rosszullétek. Még az elején gyomorrontásnak gondoltam, de amikor már anyu is azzal piszkált, hogy szerinte terhes vagyok, elfutott a pulykaméreg, vettem egy tesztet és ma reggel megcsináltam. Az eredmény?

Pozitív.
Ott virít a két csík a tesztecske végén.

Mondanom sem kell, maradt lehet velem fogatni. És nem csak velem, hanem Petivel is. Egész nap csak voltam a világba, de semmire sem figyeltem oda túlzottan. A szűk család már tudja, és remélem tartja a száját még egy darabig.

A bejegyzés trackback címe:

https://alizvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr865340310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása